sobota, 24 listopada 2012

KEVIN SAM W DOMU

Klasyk świąt nr.1 jeśli ktoś tego nie zna to prawdopodobnie jest w wieku do 3 lat i jeszcze nie wie co traci. świąteczny łomot pierwsza klasa a do niego nieoczekiwanie magiczny soundtrack:Somewhere in my memory...ta piosenka jest jak podróż w świat najbardziej sielskich świąt jakie można sobie wyobrazić ,odrazu staje mi przed oczyma obrazek dzieci rzucajacych sie sniezkami,rodziny przy wigilijnym stole, i chórów kościelnych z świecami w dłoniach a sam tekst pioseki to jeszcze piekniejszy obraz ...




Ooooooh. Mmm-mmm. 

Candles in the window.                             Świece w oknach,
Shadows painting the ceiling.                     cienie malujące się na suficie
Just gazing at the fire glow                         po prostu patrzeć się w blask ognia
 and feeling that gingerbread feeling.            i czuć zapach pierników

Precious moments. Special people.            cenne chwile,szczególni ludzie 
Happy faces I can see.                               widzę uśmiechniete twarze
Somewhere in my memory                         gdzieś w mojej pamięci
Christmas joy's all aroud me.                świeta cieszą wszystkich dookoła mnie 
Living in my memory;                                 to trwa w mojej pamięci
all of the music, all of the magic,                cała ta muzuka ,cała ta magia
all of the family home here with me.            cała moja rodzina ze mną w domu

Memories of my childhood                        wspomnienia mojego dziecinstwa 
when I was five, six or seven                      gdy miałem pięć,sześć czy siedem lat
I would wake when dawn would,               budziłem się o świcie
living in Christmas day heaven.                   żyjąc już świątecznym dniem

Precious moments and special people.         cenne chwile i szczególni ludzie
Happy faces I can see.                                widzę uśmiechniete twarze
Somewhere in my memory                           gdzieś w mojej pamięci
all these dreams live within me.               wszystkie te wspomnienia zyja we mnie 
Deep within my memory;                              głęboko w mojej pamięci
all of the music, all of the magic,                    cała ta muzyka,cała ta magia
all of the family home here with me.               cała moja rodzina ze mną w domu 
All of the music, all of the magic,                   cała ta muzyka ,cała ta magia  
all of the family home here with me.               cała moja rodzina ze mną w domu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz